Let Me Kiss Your Lips

Alaska One Day

Let Me Kiss Your Lips

Alaska One Day

در مسیح شادیم

انجیل متی، باب های 5-6-7، یعنی سخنرانی مسیح برای شاگردان و پیروانش بر کوه اورشلیم، یکی از قسمت های کتاب مقدسـ‌ه کـ‌ه من خیلی دوستش دارم. خیلی. قسمت کوچیکی از این سخنرانی قشنگ رو توی این نوشتار می‌نویسم...



خوشا بـ‌ه حال آنان کـ‌ه نیاز خود را بـ‌ه خدا احساس می‌کنند، زیرا ملکوت آسمان از آن ایشان استخوشا بـ‌ه حال ماتم زدگان، زیرا ایشان تسلی خواهند یافتخوشا بـ‌ه حال فروتنان، زیرا ایشان مالک تمام جهان خواهند گشتخوشا بـ‌ه حال گرسنگان و تشنگان ئدالت، زیرا سیر خواهند شدخوشا بـ‌ه حال آنان کـ‌ه مهربان و با گذشتند، زیرا از دیگران گذشت خواهند دید.

خوشا بـ‌ه حال پاکدلان، زیرا خدا را خواهند دید... خوشا بـ‌ه حال آنان کـ‌ه برای برقرای دوستی در میان مردم کوشش می‌کنند، زیرا ایشان فرزندان خدا نامیده خواهند شد... خوشا بـ‌ه حال آنان کـ‌ه بـ‌ه سبب نیک کردار بودن آزار می‌بینند، زیرا ایشان از برکات ملکوت آسمان بهره‌مند خواهند شد...



شنیده اید کـ‌ه می‌گویند با دوستان خود دوست باش و با دشمنانت دشمن؟

اما من میگویم کـ‌ه دشمنان خود را دوست بدارید، و هر کـ‌ه شما را لعنت کند، برای او دئای برکت کنید. بـ‌ه آنانی کـ‌ه از شما نفرت دارند، نیکی کنید، و برای آنانی کـ‌ه بـ‌ه شما ناسزا میگویند و شما را آزار می‌دهند، دئای خیر نمایید. اگر چنین کنید، فرزندان راستین پدر آسمانی خود خواهید بود، زیرا او آفتاب خود را بر همـ‌ه می‌تاباند، چـ‌ه بر خوبان، چـ‌ه بر بدان، باران خود را نیز بر نیکوکاران و ستمگران می‌باراند. اگر تنها آنانی را کـ‌ه شما را دوست می‌دارند، محبت کنید، چـ‌ه برتری بر مردم دیگر دارید؟ زیرا آن ها نیز چنین می‌کنند. اگر تنها با دوستان خود دوستی کنید، با کافران چـ‌ه فرقی دارید؟ زیرا اینان نیز چنین می‌کنند. پس شما کامل باشید، همانگونـ‌ه کـ‌ه پدر آسمانی شما کامل است.

آمین 

دوستت دارم مسیح من  دوستت دارم و ازت ممنونم کـ‌ه هیچوقت ترکم نکردی و ازم ناامید نشدی. هر بار کـ‌ه من از تو رو برگردوندم تو بیشتر و بیشتر بـ‌ه سمتم اومدی، قلبم رو لمس کردی، باهام حرف زدی، رهام نکردی... اومدی دنبالم... تا دوباره پیش تو برگردم. ازت ممنونم کـ‌ه با ورودت بـ ه قلبم، روشنایی و شادی رو هم وارد زندگیم کردی... ازت ممنونم کـ‌ه هیچوقت تنهام نمیذاری... و اینقدر دوستم داری... دوستت دارم و همیشـ‌ه بهت افتخار می‌کنم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد